Кодекси простими словами

Що змінилось у статті 176 ПКУ

Редакція від 01.01.2026 проти редакції від 26.12.2025 · підстава: 4536-20, 4698-20

Додано 145 слів, прибрано 52. Додане підкреслено, прибране закреслено.

19 абзаців без змін

а) своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок;

б) подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового місяця, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, до контролюючого органу за основним місцем обліку:

{Абзац перший підпункту "б" пункту 176.2 Такийстатті розрахунок176 подаєтьсяв лишередакції уЗакону разі№ нарахування4015-IX сумвід зазначених10.10.2024 доходів- платникущодо податкунабрання чинності окремих положень див. пункт 1 розділу II; в редакції Закону № 4536-IX від 16.07.2025}

для податкових агентів, які є фізичними особами - фізичнійпідприємцями особіта податковимособами, агентомякі провадять незалежну професійну діяльність, платником- єдиногоу внескустроки, протягомвстановлені цим Кодексом для податкового кварталу (з розбивкою по місяцях звітного періодукварталу);

{Абзац підпункту "б" пункту 176.2 Запровадженнястатті 176 в редакції Закону № 4536-IX від 16.07.2025}

для інших формподаткових звітностіагентів, ізкрім зазначенихфізичних питаньосіб не- допускаєтьсяпідприємців та/або осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, - у строки, встановлені цим Кодексом для податкового місяця.

{Абзац перший підпункту "б" пункту 176.2 статті 176 в редакції Закону № 4015-IX4536-IX від 1016.1007.20242025}

Такий податковий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку - щодофізичній набранняособі чинностіподатковим окремихагентом, положеньплатником дивєдиного внеску протягом звітного періоду.

{Абзац пунктпідпункту 1"б" розділупункту II176.2 статті 176 в редакції Закону № 4536-IX від 16.07.2025}

У разі якщо відокремлений підрозділ юридичної особи не уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) податок до бюджету, податковий розрахунок за такий підрозділ подає юридична особа до контролюючого органу за основним місцем обліку;

6 абзаців без змін

Чинний текст статті 176 · усі редакції

Стежити за статтею 176 ПКУ

Лист прийде, коли Верховна Рада змінить цю статтю: що саме змінилось, слово в слово. До 3 статей безкоштовно.